Friday, 1 March 2013

Cerita Buang Masa hehe :)

wah wah wah , lama gila tak blog hehe . err Assalammualaikum pmbaca .. ehh , aku skrg skola makin best seyhh . siapa mhu tahu , aku skrg bahagia sngat kat ostel kolej aku tu (dah naik tarafla katakan hehe) . hah , jgn main-2 , aku pun skrg dah ade kwn pmpuan , fuhh meletopp haha ! aku baik sngat dgn dia . kitorg pun bru knal sbnaornye but kitorg rpat dgn cepat skali .hehe (jgn jeles :p) .
hm ritu msa prhimpunan alahai dia pensan pula , jgn tnye knp lah , aku sndiri pun tertanya knp .
pastu cepat-2 aku crik dia kt bilik P.A system , aduhai malangnye dia pun takde , ingat nk bagi vitamin c hehe .. sdey gila x dpt jmpa dia masa tu huhu ..

3 hari kemudian , aku jmpa dia kt bilik guru , alahai manis orgnye , aku pun tgurla dia , dia dgn mbe dia msa tu aku pun sgan sket la .hehe. skarg dah tak jmpe dahh haha . gila kan aku ni , nta-2 dia awek org . pna skali  aku kne cop perampas dgn dak asrma , ''heyy , bkn niat akula nk jdikan dia gf aku'', aku ckp la gtu , pastu kne nganjing , sumpah mnyirap haha . biar apapun aku peduli ape , dia dah dinobatkan pmpuan pertama yg aku suka hehe .. dala mlas aku nk crite , dah dpt nati aku cterla ..

1 Mac 2013 . kolej aku bt smbutan maulidul rasul , mmg seronokla even pnas terik smpai mlecur kulit ni haa .haha .. byk gila gmbar aku n mbe-2 aku snap . err kalau jmpe 'awek tu' lagi seronok hee . dah dah aku penat ni . jumpe lagi :) happy birhday mak moga mak dipnjgkan umo , murah rzeki dan bahagia di smping abah . kehkeh .

No comments:

Post a Comment